Saturday 9 May 2015

DETOX TAPAK KAKI KUALITI.


Sebelum tido.. (^^)Jomm tepek detox.Nie yang ada jenama dan ada KUALITI..KUALITI taww.Sekotak kat kedai cina Ah seng jual rm15 tawww..heart emoticon Dekat ciklisa.. Rm12.
Tapi.. Sekarang..nak bagi harga promosi...Sekotak rm10 jer.. SEKOTAK rm10 jerkk..Rm10 jerkkkkkkkk. 

Tak rugi korang beli..Sebab ada kualiti.
Apa fungsi detox kinoki nie?Banyakkk giler fungsi dia.heart emoticon Buang toksik dalam badan..heart emoticon Menghilangkan sakit kepalaheart emoticon Melancarkan peredaran Sarahheart emoticon Mengatasi masalah insomnia Dan banyak lagi...
Nak tahu x..Lisa wat eksperimen..Nak percaya benda nie betul2 ke nipu.
Satu lekat kat dinding..Satu lagi lekat Kat kaki..(Kertas nie asal warna putih)
heart emoticon Esokkk bila bangun..Yang lekat kat kaki kertas warna HITAM.Yang lekat Kat dinding...Kertas sama. X berubah warna..
Nampak x keberkesanan detox jenama kinoki nie?
Jomm apa lagi korang.Nak try x?Tapi stok x banyak.Sape nak.. Cepat2 pm yer.. 
Antara fungsi dan kelebihannya adalah:
1) Membantu mengurangkan rasa sakit dan lenguh pada kaki.2) Membantu meningkatkan kualiti tidur dan mendapatkan tidur yang lena.3) Membantu menghilangkan sakit kepala dan kepenatan.4) Membantu sistem limpa dan buah pinggang dalam pembuangan toksin dari badan.5) Membantu melancarkan pengedaran darah.6) Membantu menstabikan metabolisme badan. 
Cara pemakaian:
Boleh ditampal pada tapak kaki, bahu atau di mana-mana bahagian yang bersesuaian. Sebaik-baiknya ditampal pada tapak kaki sebelum tidur dan dibiarkan sewaktu tidur selama 5 hingga 8 jam untuk kesan yang maksimum.
1) Buka pelekat2) Lekatkan bahagian yang bertulis pada pelekat.3) Tampalkan pada tapak kaki atau mana-mana bahagian yang dikehendaki. Pastikan bahagian yang berherba (berlubang-lubang) mengahadap tapak kaki atau bahagian badan yang dikehendaki.4) Dibiarkan selama 5 hingga 8 jam.
Apabila dibuka tampalan, kesan-kesan hitam dan melekit dapat dilihat. Kesan hitam akan semakin berkurangan dengan penggunaan yang kerap.

No comments:

Post a Comment