Monday 10 March 2014

Opaaa~~ OPA SNOW

Opa~~~hai korang...apa khabar?? sape badan yg berisi tu dah kurus ke blm? heheeheh.. blm??? nk kurus x? Nak kurus?? Tapi tak nak makan pil..Mehh cuba opa snow...
Tahu x, lisa dah banyak jual ops snow nie..
contoh dlm 10 org lisa jual, 8 org kata berkesan, 2 org kata x berkesan.
Awat 2 org kata x berkesan?? lisa pun x tahu.
Mungkin setiap org mempunyai kadar metabolisma yg berlainan kot.
sebenarnya , lisa ada testimoni.. tpi dia x kasi print screen..
dia kata maluuuuu~ biasa le, perempuan kan..
dia pakai opa snow nie, dlm masa 5 hari, turun 3 kg..
dasyattt tu.. hebattt kan?


OPA SNOW bukan krim atau gel, tapi dalam bentuk Mousse! ianya 10 kali lebih mudah menyerap ke bawah lapisan kulit, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam hanya 15 minit! Rasai penyerapan serta merta tanpa sebarang kesan sampingan yang merosakkan kulit.360 Pembakaran Lemak Secara Komprehensif2 Kali Ganda + Terapi Kecantikan KulitKELEBIHAN OPA SNOW


 Produk Istimewa
OPA Snow Slimming Foam merupakan satu-satunya produk pelangsing badan di dunia yang membolehkan anda kurus dan perlu melakukan senaman dan aktiviti yang memenatkan. Slimming Foam ini meresap ke dalam kulit anda dan meningkat keberkesanan thermal dan paling penting sekali membakar lemak badan secara berkesan!


 Sangat Berkesan
OPA Snow Slimming Foam berkesan dalam membakar lemat pada bahagian badan yang degil dan membuang lemak yang tidak diperlukan untuk menjadikan bentuk badan anda lebih cantik dan licin.


 Kesan Pantas
Pakej Pelangsingan 4 dalam 1 iaitu kurus dengan sihat, membentuk rupa badan, anti kedutan dan menawan kelembapan kulit. OPA Snow Slimming Foam menyelesaikan masalah lemak pada bahagian badan yang degil, mengetatkan kulit yang kendur, kulit mengelupas serta kulit yang kering.


 Selamat Digunakan
OPA Snow Slimming Foam mengutamakan kualiti dan produk semulajadi. Selepas buih diaplikasikan ke kulit, anda akan merasakan sensasi panas akibat pembakaran lemak di dalam namun rasa yang sejuk yang segar pada kulit anda. OPA Snow sangat sesuai untuk semua jenis kulit.




OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !


1. Kunci pelangsingMenangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.
2. Abdomen FlatOPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.
3. Pinggang KecilPertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.
4. Kaki berbentuk indahSasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.




Pernahkah anda mencuba pelbagai produk menguruskan badan tetapi akhirnya sia-sia?Anda tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah?Adakah anda seorang yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang le bih sihat?

(A) Wanita modenTidak perlu berdiet! Tidak perlu bersenam! OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya. OPA SNOW boleh dibawa ke mana sahaja anda pergi dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!


(B) Office LadyOPA SNOW amat sesuai bagi mereka mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja dan gaya hidup yang tidak sihat seperti kurang bersenam dan makan berlebihan. Ini akan meningkatkan keyakinan anda di tempat kerja.


(C) Ibu Selepas Melahirkan AnakPara Ibu pasti akan menyukai produk ini! OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur selepas melahirkan anak serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingin daripada badan ibu!


(D) Pertambahan berat badan apabila usia meningkatAdalah normal kepada mereka yang berusia (30-40 tahun) akan mendapat berat badan berlebihan disebabkan kadar penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak dibahagian tertentu seterusnya dapat menjaga kesihatan yang baik.


Ramai lagi yg dah beli opa snow kat lisa, tapi lisa x sempat nk tnya feedback diaorg..
Kalau ada masa, nanti lisa tnya, n dptkan feedback k.. (^^)
Tapi ramai yg kata opa snow nie berkesan..
x caya?????????????
Kalau x caya, mehh le try...

yang penting dapatkan yg original k..

1 comment: